lunes, 19 de noviembre de 2007

Carteles Suerte!


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hooray for Richard!!
You're AWESOME. Ganaras y nos vendras a visitar en America. Estamos esperando con anticipacion el proximo video.

Anónimo dijo...

EEEEIII!!! TIET, saps k x mi ets el millor de tots i de tot el mon.
Segueix així.

Un gag k pudries triunfar es akell del mar. K fas veure k stas a dintre laigua, i la del dinosaure tmb.
ENga!!! ETS L'AMU RICHARD.

THE BEST!!!!

TApuiem desde lespluga,

Els friendS tambe disfruten dels gags teus, k fas a la tele, i sempre em pregunten si as passat!!

Enga tiet currat-ho molt k segur k guanyaras i si guanyes et farem una festa. YA VURAS YA!!

ETS EL MILLOR!!!
TU SI K VALES!!! JEJE

A el de la 2 guerra mundial va mular k ti cagues, tots es van petar el cul de riure.

CONTINUA, AIXI I FES-HO CADA COP MILLOR.


CURRATUUUUUUU!!!!


EN NOM DE TOTS ELS FRIENDS:

RICHARD ETS EL MILLOR TESTIMEM!!!
ES note k ets tiet meu!!!

A classe sempre timitu amb sons dels teus, km el ferrari..

El dels xinos...
i moltes mes...

PER TOTS NOSALTRES ETS EL PUTO AMO!!!

AVERE SI EM DEDIKES UN GAG A MI I A MELS MEUS AMICS EEE!!!!

I SOBRETOT PASAT-HO MOLT BÉ!!!

EL REY DE LA COMEDIA IS RICHARD FLEIX!!!!!!

CLAR K SI!!!!

Avere si x la festa major vens a actuar a ki al casal de lespluga.

Vindria un mun de gen!!!
JEJE.

I tots els col·legues meus clar!!

DW TIET JA ENS VEUREM.

FORÇA RICHARD!!!
VISCA !!